diumenge, 14 de juny del 2015

Bangkok

Últims dies abans de tornar a casa: BANGKOK.

Per la tornada el procés és el mateix a la inversa, ferry, bus, tren nocturn i arribada a Bangkok. A les 15h de la tarda surt el ferry que ens torna al poble des d´on agafem bus fins a l´estació de tren. Vam arribar-hi sobre les 7h del mati amb el tren nocturn. Aquest cop vam poder dormir una mica més gràcies a que dormiem a les lliteres de sota i l'aire acondicionat no es notava tant..en bus de la companyia del ferry ens van dur fins a l'estació i d'allà vam agafar el metro i cap a l'hotel. Esperant el bus vam conèixer una noia francesa que viatjava sola -mare meva la de noies soles que viatgen, més que nois- i ens va explicar que feia la volta al món, un anyet de viatge, deu ni do, quina enveja! Li vam vigilar la motxilla perque pogues anar al lavabo, és el que té viatjar tot sol...

Bangkok crec que cada any ens agrada més i això que és caòtica i esgotadora però té un no se qué que ens encanta, i no, no és el clima precisament...uff mare meva quina calorada, el xoc el primer dia sempre és gran, després t'hi acostumes..

Ens vam allotjar al mateix barri que l'any passat doncs està molt ben comunicat, en un altre dels hotels boutique urbà molt acollidor amb un personal simpatiquissim, per repetir! El vam triar la nit passada, oferta de booking amb l'esmorzar inclòs aixi que vam reservar dues nits!. Era molt d'hora aixi que vam deixar les bosses i cap a voltar!

Era diumenge i vam decidir anar cap al mercat del cap de setmana. L'any passat el vam descobrir i ens va agradar molt. Dinem allà mateix al restaurant de l'any passat i quan ens cansem a mitja tarda tornem cap a l'hotel. Descansem un rato i sortim a sopar. Ens retirem aviat estem rendits!. Els dos dies següents els dediquem a seguir voltant parant a centres comercials i de pas refrescar-nos, desde els més luxosos fins als més normalets. Mare meva això si que són centres d'oci!!!

Ja l'últim dia al vespre agafem el metro cap a l'aeroport. El nostre vol surt a les 2h de la nit aixi que arribem a l'aeroport i ens despedim del fantàstic menjar asiàtic amb un bon sopar!! Escala a Doha i arri bada a Barcelona. Això és el final...

Adeú Laos ens has encantat! Fins sempre!!