dissabte, 24 de maig del 2014

Bangkok

Bangkok sempre ens ha agradat. Teniem ganes d'experimentar de nou la bofetada d'aire calent que sents tan punt arribes per la gran humitat i aixi va ser! Ens hi quedarem dues nits abans de tornar cap a casa i ens ho pendrem amb relax, doncs el més tipic a visitar ja ho vam veure fa uns anyets.

Arribem a l'hotelet i hi ha habitació lliure, una meravella! Ja ens informen de la situació que està força tranquila, sabem que s'ha de respectar el toc de queda i evitar determinades zones on hi ha més manifestacions. Cap problema.

I quina millor cosa pots fer a Bangkok en cap de setmana?...doncs, anar de mercats!

Decidim visitar el Chatuchak market que només funciona els caps de setmana. És el mercat més gran de tot Asia amb més de 15.000 puestos, no en vam veure ni una quarta part i vam estar-hi moltes hores! Pots trobar absolutament tot el que busquis, ordenat per seccions, desde drogueria fins a menjar, roba, animals per vendre etc...

Amb una activitat frenètica i una calor asfixiant vam anar passejant pels passadissos enumerats per orientar-te, fins que al migdia vam dinar allà mateix i vam continuar voltant.

Ja després vam agafar el metro i abans del toc de queda soparet i cap a l'hotel.

A l'endemà i un cop esmorzats vam decidir agafar el barco turistic que et permet parar on tu vulguis durant el tot el dia. L'avió surtia a les 20h del vespre aixi que teniem tot el dia per anar voltant, això si, marxant d'hora cap a l' aeroport per si de cas perque no sabiem que ens podriem trobar.

Vam parar al barri xinés i indi on de nou vam veure l'activitat diaria concentrada pels carrerons plens de botigues i puestos envolants. Vam dinar fantàsticament bé i vam tornar cap a l'hotel. Vam recollir les motxilles i cap a l'aeroport. Tot molt tranquil. L'avió va sortir puntualment. Ara si, això és el final...dos avions més tard arribem a Barcelona, cansats però molt contents, tot ha sortit molt bé... I LOVE CAMBODIA!! See you letter!!